zondag 11 januari 2015

hoor de wind waait.....

 
Bij het opstaan dacht ik het al... ook toen ik al een keer wakker was in de nacht.. dit is een gouden dag... dit is een dag om gewoon niets te doen maar te genieten van de wind. Gelukkig hoef ik niet echt de deur uit, ja ff sporten, een uurtje, even wat boodschappen, een half uurtje en  bed verschonen. Ik weet dat ik nog een prachtige serie aan het bekijken ben op dvd.. namelijk Once in a lifetime, en het bed roept, het lokt, als ik dan zo luister naar de wind, ik bedenk wat ik allemaal kan doen maar niet wil doen. zoals werk voor school, is het erg aanlokkelijk om het bed in te gaan, lekker een hele middag coönen in bed. bij een lekkere dvd, de wind dat om het huis giert, de dingen die moeten  maar niet hoeven. Ergens in het achterhoofd de gedachte om toch lekker te gaan  uitwaaien ergens. Al moet ik zeggen ik zat in mijn auto en ik voelde de rukwinden aan mijn auto trekken, dus dat is niet veilig, dus eigenlijk blijven er maar weinig opties open.. ik heb dus uiteindelijk besloten om lekker in bed te gaan liggen en te genieten van de storm om het huis heerlijk
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten