vrijdag 30 januari 2015

ook zij zijn de weg kwijt

 
Afgelopen woensdag kreeg ik een mail van ome Post, dat mijn pakket van de Body en Fit shop eindelijk was verzonden, dit is leuk want mijn museli was bijna op en ik had het nodig.
Ik werk overdag, en de PTT, kan daar geen rekenschap mee houden dat begrijp ik heel goed, dus geven ze keurig het pakket af bij de buren. Ik heb daar tot dusver nog nooit problemen mee gehad, het is goed het zal zo zijn. Dit keer echter zag ik op mijn pakket, staan dat het pakket van mij bij de buren was afgegeven, het nummer stond er, er was zelfs een handtekening gezet, heel aardig, maar wel gewaagd, maar goed, ondanks dat er geen briefje in mijn bus lag, ben ik maar naar mijn buren gegaan. Bij aanbellen, bleek de buurman geen pakket te hebben ontvangen, er was niets.. Heel bijzonder leek me, misschien hield hij me voor de gek, maar daar leek het me de man niet naar. Terug naar huis en meteen maar bellen met de PTT,. een uiterste vriendelijke man stond mij te woord en zei meteen, dit is gek, dit kan niet. dat was ik helemaal met hem eens, dit kan niet, dit hoort niet. Dus ik maar verder vragen en ja hoor er moest een heel onderzoek worden gestart, omdat het pakket zoek was, het was bezorgd op nummer 47, maar op welk nummer 47 was totaal onbekend. Aangezien ik in een winkelcentrum woon, kan het overal zijn, geloof me, er zijn hier veel nummers 47.  Even tussen ons, een blinde koe kan zelfs het adres vinden waar ik woon, met een tom tom, en van een pakket bezorger verwacht ik dit ook om eerlijk te zijn. Goed, na allerlei vragen te hebben beantwoord, na contact te hebben gezocht met de Body en Fit shop, die me beloofden donderdag te bellen. Was het eerst klaar. geen punt dacht ik nog in mijn onschuld.. Hoe dom en naief kan je zijn.  De volgende dag, van een mail of telefoontje van de body en fitshop was geen sprake, maar goed, dat kon nog komen, lag er een briefje in mijn brievenbus, dus ik zag meteen dat het bij andere buren was. Nu had ik op verzoek van vriendin Heleen een vochtzak besteld, zodat ze die in haar vochtige auto kon leggen, dus ik naar die buren toe, prima zoals ik verwacht had was daar het pakket en ik blij. Daarna kom ik mijn huis binnen en tot mijn grote verbazing stond daar ineens mij pakket van de Body en Fit shop, mijn buuf had het voor mij aangenomen en aangezien ze mijn huis in kan, heeft ze het in mijn huis gezet de schat. Nu is het voor mij nog steeds onduidelijk wat en hoe maar goed dit is te doen, het is er.  Ik blij, en de body en fit shop ook, het scheelt hun en extra bestelling gratis. Kortom het leven is weer leuk. Vrijdag kom ik echter thuis, ligt er in mijn brievenbus dat er een pakketje is bezorgd, juist weer op dat adres waar ik gisteren was geweest. Bijzonder. Ik dacht nog ff, misschien toch het pakket van de body en fit shop. maar nee er was niets... heel verwarrend. Ik bellen naar de ptt klanterservice, die dit keer een wachttijd had van wel 11 minuten, a 45 cent per minuut. Ik denk dat het slecht gaat met het bedrijf. Kortom, ik wachten en het bleek dat dat tweede briefje niet klopte, er was niets, maar het zou kunnen dat de chauffeur voor de zekerheid een extra briefje in de bus had gegooid, omdat hij niet zeker wist of hij de dag ervoor een briefje in de bus had gegooid.. Ik begrijp er dus niets van dat is duidelijk..
Van de body en Fit shop nog steeds geen bericht trouwens. maar wel, en dat is duidelijk van de ptt, of ik een verzoek wil indienen tot het opsporen van mijn pakket.. dat inmiddels terecht is, maar alleen de buuf en god weet het waar vandaan en hoe, ik geniet nu van mijn museli..
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten