vrijdag 16 januari 2015

keek op de week

 
Een goede lezer zal opgemerkt hebben dat ik deze week een beetje me er van af heb gemaakt, met simpele dingen te vertellen en niets over mijn leventje deze week. Dit had er alles mee te maken dat ik dus gewoon slecht heb geslapen, de hoest was mijn ergste vijand, en ik heb me door de dagen heen gesleept. Ik wilde me wel ziek melden, maar die mij kennen weten dat ik vanuit het theaterverleden dat niet gauw doe. Ooit bij een voorstelling belde ik op dat ik ziek was, waarop de regisseur zei, ga je dood? nee dan kan je spelen. Hierbij is meteen duidelijk waarom zoveel acteurs en actrices in het harnas sterven.. ze gaan door tot ze niet meer kunnen. Daarnaast had ik deze week een aantal hoogte punten waar ik niet onderuit kon komen. o.a. het ontvangen van zakken vol met theater kleding van vriend Rick, waarvan je hier maar een fractie ziet, maar wat was het veel. Alles heb  ik deze week uitgezocht, ik heb alles bekeken, ik heb dat wat ik kon gebruiken voor mijn leerlingen of dat wat ik gewoon prachtig vond, gehouden en in mijn kast verwerkt. (  Een jurk, had ik op het bord hangen, een somalische jongen komt binnen en vraagt of hij hem aan mocht, natuurlijk mag dat van mij, een paarse jurk van een soort kant, hij een pruik erbij op en hij was helemaal happy. Of ik een foto ervan wilde maken, natuurlijk doe ik dat, helaas drukte ik ook na het maken van de foto het knopje van instagram in, gevolg de foto van hem in jurk zwerft nu ook over het net.. sorry) De kleding die ik zelf al weg wilde doen zijn meteen naar een collega gegaan, en de spullen die ik niet kon gebruiken uit de zakken van Rick ook naar haar toe, kortom de school is weer rijkelijk voorzien van prachtige nieuwe jurken en kleding. Dit was trouwens woensdag, maandag had ik de evaluatie met de kids van de faalangst dus dat kon ik ook niet laten gaan, moest ik ook zijn. en zo was er elke dag wel iets wat ik moest doen of wat ik wilde doen. zoals de film Pride voor de tweede keer zien, zo mooi deze film en nu nog mooier en intenser dan de eerste keer dat ik hem zag. Kortom het was een heftige week. De leerlingen kregen van mij de opdracht om een toneelstukje te spelen in een dekor, een inspringspel, ze hadden een vogeltje op de schouder en mochten dus spelen, Ze gingen helemaal los, heerlijk was dit.
Kortom het was een heftige week, de afsluiting vanmiddag was wat minder prettig.. ik heb weer eens op de weegschaal gestaan, en ik ben inderdaad veel te lief voor mezelf geweest de afgelopen twee manden het gevolg is dat ik toch maar weer heel heel streng op dieet moet...
bijna alles uitgezocht
nog meer posters
Standbeeld van Beatrix
het parkje incluis standbeeld van Beatrix
 
een van de  pronkstuk
posters geplakt voor open
huis

vijver met bewoners



Geen opmerkingen:

Een reactie posten