woensdag 9 augustus 2023

prachtige verrassing

 

al vele jaren werk ik mee aan het symposium rondom het afscheid, en elk jaar schrijf ik flarden bij de gemaakte rouwwerkstukken..

De deelnemers maken prachtige stukken, sturen mij een foto van hun werk, of ze omschrijven wat ze willen maken. en dan maak ik daar een flard bij.

Het is altijd weer een bijzondere ervaring omdat ik vaak ook niet weet wat ik ga schrijven, wat het gestuurde bij mij oproept.. het is elk jaar weer even hectisch omdat het altijd op het laatste moment moet, maar dat maakt het voor mij ook weer extra leuk en spannend.. en ik doe het graag

dit jaar is er wederom een boekje gemaakt met de werken en mijn flarden door Rika Bieren, en dit jaar krijg ik er ook weer een exemplaar van.. eigenlijk kan ik alleen maar dankbaar zijn dat ik hieraan elk jaar mee mag werken en ik geniet er telkens weer van om met deze bevlogen mensen samen te mogen werken.

nu hoop ik wel dat het filmpje werkt, zo niet dan staan hieronder wat werken en wat flarden







Geen opmerkingen:

Een reactie posten