donderdag 17 augustus 2023

Mag ik jou iets vragen …

 


NEE!!!!!!!!!


Zo dat moest er even uit, inmiddels is er iets nieuws ontwikkeld, nadat je tig mailtjes krijg als je iets besteld hebt. Via het bedrijf met een melding dat ze je order in goede orde hebben ontvangen tot aan dat het verzonden is en dat je het hebt gekregen.. maar ook krijg je ze van het vervoersbedrijf.. na ongeveer 20 mailtjes is het naar je hoopt opgelost en klaar.. NEE dus, dan komt er nog een enquête achteraan waar ze je vragen naar je tevredenheid etc, dat niet alleen dan willen ze ook nog weten hoe oud je bent, je gezinssamenstelling etc. Kortom het is veel tijd die je kwijt bent met het invullen van zo’n vragenlijst.. en als je het niet doet krijg je nog tig mails  of je de vragenlijst wil invullen.. 

Als je het dan maar doet om van het gezeur af te zijn krijg je nog tig mailtjes met dank je wel en aanbiedingen waar je niet op zit te wachten. Tegenwoordig zet ik ze na het ontvangen pakket de afzenders op ongewenste mail, werkt uitstekend, ik ga het ook steeds meer als een soort virus zien. Een mailbox bom.. en ik word er gek van.. 

Inmiddels is dit ook toegeslagen bij mijn huisarts, na een bezoek komt er meteen een klanten tevredenheid onderzoek, en ik vraag me altijd af, wat doet men met deze gegevens, ik vul ze niet meer in..  tenzij ik ontevreden ben, dan vul ik  ze in, maar bij mijn huisarts ben ik dat nooit teleurgesteld tot dusver mijn eigen huisarts is een top kerel, en zijn mede artsen ook. dus ik klaag niet, ik ben erg tevreden dus ik hoef dat niet in te vullen.

Wat zou ik graag zien dat men, als men geen reactie krijgt men dan niet blijft doordrammen want zo voelt het inmiddels voor mij, men blijft doorzeuren als een klein kind die geen snoepje krijgt. het is drammen om een feedback, al vraag ik me af of men er naar kijkt, laat staan er iets mee doet met dat wat men schrijft.

Mochten ze er wel wat mee doen, dan kan ik me meteen helemaal voorstellen waarom men zegt dat men te weinig personeel heeft, men heeft natuurlijk ook mensen nodig die al die enquêtes te screenen, of tenminste de uitslagen ervan , dit weer in een rapport te verwerken,. deze dan weer te versturen en dan ook nog er over te praten..  kortom het is volgens mij iets wat meer ergernis oplevert dan plezier.

Dus mijn dringende vraag aan de vele bedrijven is.. of ze aub er mee willen stoppen om ten eerste zoveel mailtjes te sturen en ten tweede of ze willen stoppen met zoveel vragenlijsten te sturen en door te blijven drammen...  wat zou het leven dan een stuk aangenamer zijn


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten