zondag 6 augustus 2023

Gek he ( Robert Long)

 

als er een lied is wat bij mij altijd nog een glimlach oproept is het wel dit nummer van Robert.Wat een mooie tekst en brengt me altijd terug in de tijd, het vriendje waar ik een half jaar mee heb samen gewoond. dit was ons lied.. zo teer en dierbaar en zo mooi ook.. en het gevoel was er elke zondag als we ontbijt op bed deden.. zo dierbaar.. zo mooi...

 Gek he
Ik word wakker en jijSlaapt nog diep op je zijEn de zon schijnt precies op je wang'T Lijkt me buiten nog guurHet is net negen uurDus de zon schijnt nog niet zo heel langEn jij ligt zo lekkerJe slaapt als een roosEn ik denk "ik ken je nou toch al een poos"
Gek he, 't gaat maar niet overIk ben nog even verliefd als altijdNee hoor, 't gaat maar niet overEn ik heb nou al weer zinMaar ik hou me nog inWant jij slaapt nog dus ik maak ontbijt, hmhmhmhm
Ik maak thee met beschuitPers intussen wat fruitEn dan kook ik voor beiden een eiIk vul de strooier met zoutIn de keuken is 't koudMaar in bed is het warm, daar lig jijEn ik kruip weer naast jeJe slaapt nog altijd'T Is zondag, dus is er geen haast bij 't ontbijt
Gek he, 't gaat maar niet over'T Neemt niet af, het neemt eerder nog toeNee hoor, 't gaat maar niet overJe bent de liefste voor mijIk teken zo tien jaar bijIk ben nog steeds zo verliefd als een koe
Jij ligt half op je buikEn dus neem ik een duikEn ik geef je een zoen op je kontSlapend brom je "laat dat"En je mompelt nog watIk zie een druppeltje spuug bij je mondDit is vast zo'n dagDie ik altijd onthoudEn ik zeg "word wakker, je eitje wordt koud"
Gek he, 't gaat maar niet overIk ben nog steeds zo verliefd als een aapNee hoor, 't gaat maar niet overJe bent de liefste voor mij
En ik weet zeker dat jijOok van mij houdt, vooral als ik slaap

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten