vrijdag 12 augustus 2022

ziggo... help

 

Nou het is weer raak, kom ik erachter dat ik ineens mijn wifi aansluiting met mijn computer mis als ik een paar dagen weg ben geweest. Gevolg is dat ik dus mijn modem moet resetten, dat ik dan even moet wachten, de boel moet opstarten en dan pas kan ik mijn computer weer gebruiken. heel vervelend dat gedoe om eerlijk te zijn.

Ach het is in principe niet zo heel erg, als ik thuis ben dan staat hij vaak aan voor het gemak, maar ja ik ben ook veel uit huis dus dan moet er toch wat gebeuren volgens mij.

Dus nadat ik daar gisteren weer last van had, ik echt baalde, omdat ik dan ook meteen niet meer tv kon kijken in mijn slaapkamer diezelfde avond, wel de dag erop. dus dat is zon gedoe, daar heb ik zo de pest over in.

kortom het was tijd om contact op te nemen met Ziggo. en dat vind ik gedoe, voordat je door het hele menu heen bent ben je al suf geluld voor mijn gevoel.. en de antwoorden die je krijgt, zegt ook weinig. kortom ik zie daar tegen op en wil het liever niet maar ja ik kom er niet altijd onderuit zoals nu.

Dus nadat ik eindelijk zover was om te bellen, bleek het belmenu nog langer te duren voordat je eindelijk een medewerker aan de lijn kreeg, het duurde en duurde maar, met steeds verwijzingen naar hun site, maar ik weet ook dat dat niet goed werkt zon site, mede omdat je dan nooit de antwoorden krijgt die je wil hebben.

Dus eindelijk een medewerker aan de lijn, die meteen zei, oh ik zie het al. er zijn diverse stooringen op uw lijn geweest, dat betekend dat waarschijnlijk uw kabels niet goed zijn, ik stuur u een setje nieuwe kabels. dus die moet ik nog ergens tussendoor gaan vervangen. komt ook wel weer goed dat kan niet anders.. maar toch..  niet leuk om te moeten doen.

Daarnaast kwam de opmerking dat hij een monteur kon langssturen maar dat als het toch intern was ik het moest betalen.. vroeger deed men dit soort dingen gratis als klantenservice maar dat is kennelijk verleden tijd. dus tja. daar kan ik dan ook niet zoveel mee.

We zullen afwachten hoe het verder gaat, eerst maar die kabels afwachten en dan hopen dat het gaat werken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten