woensdag 17 augustus 2022

Campingleven dag 2

 


no way verkeerde kleur.


Gisteravond natuurlijk yahtzee gespeeld, heerlijk in de late avond, dit keer gooide ik tig x een yahtzee dus ik heb eindelijk sinds jaren gewonnen, dik 2000 punten. Het eten was wederom een feestje, sperziebonen uit de tuin, uitje, knoflook, courgette,tomaat met zwarte rijst heerlijk genieten. Campingleven kan soms zo eenvoudig zijn. 

Gewekt worden door zoet gestemde stemmetjes van kinderen om half 6 is nou niet mijn sterkste punt van gezellig ontwaken, hulde aan de ouders die ondanks deze kleine  betere ikjes van zichzelf. Ze niet achter het behang plakken . Diep respect voor de ouders al ik denk alleen maar KILL!!!

Het ontbijt was perfect. ayaz maakte gebakken ei en ook nog tosti’s, en heleen en ik hoefden alleen maar mooi te zijn. Dat deden we goed. 

Toch vind ik het naar het toilet gaat, zeker als je wat meer tijd nodig hebt wel een dingetje altijd. Vind dat nooit een pretje. Zeker niet als het toiletgebouw een soort van duiventil is waar mensen in en uit vliegen. Het is ook wel wat je toilet delen met tig anderen. Vind het wel vervelend dat als je eindelijk zit en dat men die niet kunnen dan gaan praten over hoe lang iemand op het toilet zit. Ik hou erg van min privacy op dit gebied, 

Nadat ik klaar was terug naar de tent waar ayaz al bezig was met opruimen. Snel even geholpen en we vertrokken naar Elburg. Het vestingstadje dat ik ken uit de Westerborkpad, maar me veel verlopen heb, dus ga ik het nu anders ervaren. 

Dit keer een heel andere ervaring, niet verdwaald en mooi weer en een stuk drukker. Ineens was het erg toeristisch in mijn ogen. Maar lekker gewandeld, en de kruidentuin was helemaal top. Later lekker op een terras gezeten waar we wat hebben gedronken  om daarna naar Harderwijk te gaan. 

In Harderwijk lopen slenteren door de stad om een heerlijke salade te eten met geroosterde groenten, vooral de venkel was heerlijk. Daarna nog door het stadje gelopen om 2 campinggaz flessen te halen. Daar na terug naar de camping. Lekker relaxen bij de tent en wat rommelen op de i pad zoals foto’s uitzoeken. Het eten bestond uit een geroosterde maïskolf op de bbq, tenslotte was het hele veldje aan de bbq , denk dat het dinsdag bbq dag was of zo, maar heerlijk daarna hadden we stamppot rauwe andijvie, heerlijk.

De dag afgesloten met yahtzee waarbij ik weer heb gewonnen 

 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten