zondag 16 april 2017

er is werk aan de winkel

 Er is werk aan de winkel, mijn site is toe aan een up date dus ik dacht laat ik eens
ook de speciale bundels die ik gemaakt heb eens plaatsen met inhoud.

Deze bundels zijn meestal slechts in 3 tot 5 exemplaren uitgegeven, dus maar voor een beperkt aantal mensen te lezen. Namelijk de mensen met wie ik op vakantie ben geweest, de bezoekers van de site van de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag, en mensen die bij mij op bezoek komen en mijn toilet bezoeken.Daar liggen ze namelijk.

Aangezien ik het toch wel erg leuk vind als mensen toch ook de inhoud van deze bundels kunnen lezen, heb ik besloten om de inhoud, incluis de foto's op mijn site toegankelijk te maken.

daarom staan deze bundels, ze zijn nog niet allemaal af, allemaal  nu op mijn site.
De site is te bereiken via de link hieronder


 
Je  vind in deze blog de vier recent geplaatste inhoud van de bundels, een paar waren al klaar zoals die voor het afscheidshuis en de bundels over Berlijn, Een aantal bundels zullen nog moeten worden ingevuld, maar dat kan even duren, omdat een harde schijf van mij het heeft begeven en ik dus deze foto's tijdelijk niet kan openen, De harde schijf moet even worden gekraakt en dan de inhoud moet worden overgezet op een andere schijf zodat ik ze weer bereiken kan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten