maandag 30 oktober 2023

Grap van collega


Mijn collega en ik hebben vreselijk veel lol gehad over de druppels, over het tentje dat in sommige lokalen staat, over de speeldingetjes die men leerlingen geeft om rustig te worden..

Dus ik had al de grap uitgehaald met haar om haar een witte mok te geven met daarbij twee rode stiften waarmee iedere keer als ze een compliment kreeg een stipje op de mok kon zetten zodat de witte mok vanzelf rood zou kleuren..

Na de vakantie kwam ik terug in school en zag ik op mijn bureau de mood bekers staan, waarmee ik dus steeds een druppel in een beker kan gooien om aan te geven hoe ik me voel, tegens was er een zogn tentje waar ik dus onder kon verschuilen als ik te veel prikkels kreeg en daardoor dus  aan een trauma zou worden herinnerd dan kon ik mezelf verstoppen 

tevens lag er een elastiekje op mijn bureau waarmee ik mezelf rustig kon maken

Ik had meteen de lach alweer te pakken en moest er ook vreselijk om lachen  en kan me geen betere begin van het nieuwe semester voor lesgeven wensen.. 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten