zondag 30 april 2023

1 x meer dan jij ( Edsilia Rombley)

  net niet gekozen voor het Eurovisie songfestival

( tot aan het songfestival zal ik steeds een liedje hier neer zetten die 

volgens mij door had moeten gaan naar het Eurovisie Songfestival)


 Het is altijd bijzonder hoeveel muziek doet in je leven, dit lied hoorde ik op de voorronde van het songfestival en dacht meteen deze moeten ze sturen..

 Helaas besloot Edsilia een ander nummer te kiezen en het resultaat was dat ze niet eens door de voorronde kwam.. jammer.. verkeerde keus..

Toch was dit lied voor mij bijzonder, mede omdat ik met een latere lief altijd zei, altijd 1x meer dan jij.. bij veel dingen..  

Achteraf bedacht ik me dat is niet fijn,je zegt dat je alles beter doet dan die ander, ik geef je 1 kus meer, ik hou 1x meer van jou etc.. gevolg is dat je die ander een oneerlijk spel geeft te spelen, die de verwachtingen niet waar kan maken.. kortom.. het is geen wedstrijd.. maar dat maakte ik er dus wel van...en ja deze liefde heeft geen stand gehouden, maar niet om de reden dat ik altijd alles 1 x beter deed maar dat is natuurlijk wel waar :-)

 

 Eén keer meer dan jij

 Een keer meer dan jij
Ben ik na vallen opgestaan
Bij elke keer
Mijn hart iets meer op slot gegaan

Zo vaak stil gedroomd
Dat tijd mijn wonden helen zou
Maar nu ineens
Blijkt dat allang gedaan door jou

Refrein:
Als er een zin was die vertelde
Hoe jouw stem mijn dag verlicht
Als er een lied was dat bezong
Hoe ik je zie met ogen dicht
Als er een dans was die verbeelde
Dat jij de wereld bent voor mij
Dan zei ik, zong ik, danste ik, één keer meer dan jij.
Voor altijd, één keer meer dan jij

Soms ontstaat die angst
Dat alles een illusie blijkt
Dat op een dag, een ander uit jou ogen kijkt
Maar angst is iets dat went
Zolang je hier maar bij me bent
En naar me kijkt
Met blikken die geen ander kent
 

Refrein:

Als er een zin was die vertelde
Hoe jouw stem mijn dag verlicht
Als er een lied was dat bezong
Hoe ik je zie met ogen dicht
Als er een dans was die verbeelde
Dat jij de wereld bent voor mij
Dan zei ik, zong ik, danste ik, één keer meer dan jij
Voor altijd, altijd, één keer meer dan jij.

Ohohohoh

Voor altijd, één keer meer dan jij

Refrein:
Als er een zin was die vertelde
Hoe jouw stem mijn dag verlicht
Als er een lied was dat bezong
Hoe ik je zie met ogen dicht
Als er een dans was die verbeelde
Dat jij de wereld bent voor mij
Dan zei ik, zong ik, danste ik, één keer meer dan jij.
Voor altijd, één keer meer...dan jij
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten