woensdag 4 maart 2020

kanjer training in Almere

Afgelopen maandag mocht ik me naar Almere begeven waar ik met collega Saskia, onze laatste keer kanjertraining moesten volgen om zo onze 3de licentie te halen,  zodat we altijd gebruik kunnen blijven maken van de mogelijkheden die de kanjertrainingen bieden. Kortom het was afronden. een opleiding van in totaal 4 dagen, waarbij je dus twee terugkom dagen hebt.

Maandagochtend heel vroeg, in de auto en op weg naar Almere, onderweg voel je je meteen dat je onderdeel van de wereld bent, onderweg kom je zoveel mensen tegen die naar hun werk rijden.. je ziet toch aan hun rijstijl hoeveel zin ze hebben, je hebt van die slakken, je ziet mensen die normaal rijden, je hebt mensen die als een gek rijden omdat ze net iets te laat van huis zijn vertrokken, en ik, ik rijd gewoon snel.. dat is het verschil..

Toen ik er bijna was kreeg ik al een appje van Saskia dat we maar met 4 personen zouden zijn, het leuke was, dat ik meteen dacht oh dan hoeven we niet door tot 16.30, dit geeft al aan hoeveel zin ik er in had..

Terwijl we wachten, bleek er een extra trainer er bij te komen die in opleiding is, dus daardoor hadden we dus op de 4 personen 2 trainers, toen ook nog bleek dat 1 persoon niet kwam waren we met 2 op 3.. dus we konden alle aandacht krijgen die we eigenlijk niet willen maar die we wel krijgen.. we doen het er maar mee dan..

Het was met Saskia wederom erg gezellig, het leuke vind ik als je met een collega een training volgt je elkaar weer anders leert kennen. In een kleine groep blijkt dat je wel veel opener bent, dat je toch meer openstaat voor elkaar en dat de oppervlakte gauw verlaten gaat worden en dat je dan ineens de diepte ingaat... leuk ook,

De derde cursist was een jongen uit Amsterdam noord, wat ook een toffe gast bleek te zijn, kortom we waren met elkaar een leuk stel, ook de begeleiders zijn leuk, dus we hadden veel lol samen en er is hard gewerkt.

Nadat we alles er door heen hadden gewerkt konden we om 15.00 weg, dus anderhalf uur eerder.. gevolg dat ik lekker op tijd terug was en meteen even naar de kb kon in de avond..

De maandag na de vakantie was dus zo om.. heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten