vrijdag 13 maart 2020

eten voor het goede doel

Zeg het restaurant bij ons op school, zeg eten, zeg goede doel... en dan ben ik van de partij.. weet niet wat nu dit keer de boventoon voerde.. het eten, het gezellig samen zijn met dierbare collega's of dat het toch gewoon het goede doel is.. maar toch.. ik had er heel veel zin in.. dus dacht ik kom niet piepen we gaan.

Ik zit nog steeds in de overweging of ik mee zal gaan lopen met de sponsorloop, ik weet dat het niet veel is, dus ergens heb ik er wel zin in.. maar aan de andere kant.. we zitten dan ook net voor de verhuizing, afronden van het schooljaar, dan moet je soms juist wat gas terug nemen, aan de andere kant wil ik ook graag meelopen, vind dat gewoon leuk.

Maar ik heb nog even tijd om er over na te denken.. lijkt zo veel altijd, maar aan de andere kant, ik heb afgelopen meivakantie ook tig kilometer in de benen gehad door het lopen. dus het zou geen probleem moeten zijn..

Maar gisteravond hadden we de Benefiet etentje, voor 25 euro kreeg je een 3 gangen , zeg maar 4 gangen menu van het restaurant.
Ik had een aantal collega's gevraag om mee te gaan uit eten, mede omdat ik ze graag om me heen heb en het alleen maar gezellig is met deze club.

We waren er op tijd,  het is meteen altijd gezellig met elkaar, dus we gingen lekker bij elkaar zitten en daar kwam het eten, als eerste natuurlijk het broodje dip, traditie in het restaurant, daarna kwam er een pompoensoepje, in een klein glas, een tappa's plankje, voor mij een s
peciale vegetarische plank,  het hoofdgerecht bestond uit voor de carnivoren onder ons de keus uit zalm of diamanthaas, ik kreeg twee heerlijke gevulde portobello's,  als toetje kregen we witte en chocolade moes, met daarbij een stukje spekkoek, slagroom en een chocolade stick.. kortom de calorieën zijn weer gevoed. Kunnen er nu weer een tijdje tegen.


Het was zoals te verwachten was weer een mooie bijzondere avond en ik heb weer genoten.

Altijd vind ik het weer een feestje om te zien hoe onze leerlingen het toch maar even flikken, ze staan er, doen hun best, en leveren echt vakwerk, begeleid, dit keer door drie docenten met hart voor je kids. je ziet ze groeien.. heerlijk..






Geen opmerkingen:

Een reactie posten