dinsdag 17 maart 2020

... en daar zat de prins

Tijdens mij wandeltocht, dank u 12 km was het doel en dat is gehaald.

Liep ik ergens langs en zag ik ineens hem zitten.. de prins.. hij was dit keer geen kikker, is mij door een expert uitgelegd, maar  een kikker als pad verkleed, zeg maar incognito..  ik denk dat hij dacht  ik ben dat gekus zat van al die mannen en vrouwen die hopen dat ik hun prins ben...

In deze tijden heeft hij een voordeel... je moet anderhalve meter afstand houden.. dus tja je kan hem niet kussen.. hij is nu veiliger dan ooit... heel jammer voor ons... die de prins nog hopen tegen te komen..

Daarnaast kom ik er achter dat als je loopt je heel mindfull bezig bent, je denkt nergens aan en je dwaal met je gedachten door de tijden heen en denkt aan wat komen gaat, ook denk je aan het afschuwelijke wat nu de wereld overkomt.. maar je dwaalt.

Terwijl ik daar dan loop, zie ik de mooiste plaatjes in de natuur...het straalt je tegemoet, de natuur wil de lente in.. wil verder... en daarom een paar prachtige plaatjes van wat ik zoal onderweg zie.. en waar ik van geniet... terwijl in mijn oren de muziek klinkt. dit keer was mijn favoriet het lied van Brigitte kaandorp, Ik kom eraan,. die helaas nog niet op you tube is verschenen... dus ik kan hem alleen maar vertellen , en adviseren hem op sportifi te beluisteren terwijl je de fotos ziet .






Geen opmerkingen:

Een reactie posten