maandag 2 maart 2020

ja het ging goed...

Zondagochtend, kennelijk was ik wat van slag of zo, ik weet het niet, was ik heel vroeg wakker, natuurlijk kon ik toen besluiten om toch maar om half 10 bij de cross xxxl te zijn maar kon ook besluiten om mijn bed te verschonen en verder te gaan met mijn foto;s uitzoekenrij van London, tevens ben ik meteen aan het schrijven dus dat gaat altijd lekker snel, zit nog in de mood, het gevoel en dan kan ik dat mooi op dat moment in flarden vangen,

Dus om 10.00 was ik bij de sportschool, het was een feestje. toen ik aankwam stonden ze allemaal voor het raam, ben altijd wel in voor een geintje, dus ik ging gekke bekken trekken. bleek dat ze heel druk waren met het oefenen van de squat.. dus ze moesten in 10 seconden naar beneden en dan 4 seconden vasthouden om daarna weer omhoog te gaan

Het was geen gezicht, maar erg humor vol.

Dus ik me omgekleed en naar binnen, mocht nog net 2 keer meedoen daarna moesten we aan de bak

Het waren rondjes van 12 minuten.. 1 minuut jumping jacks daarna 1 minuut mountainclimmers.. vreselijk dingen.. 

De tweede sessie bestond uit  1 minuut burpees, daarna squat overhead

De derde sessie, dat scheen de rustversie te zijn, maar dat was het echt niet.. moesten we eerst 1 minuut planken en daarna moesten we de deadbug doen.. dat hield in  op je rug liggen als een dode hond, dan linker been naar beneden en rechterarm naar achteren, en dan omwisselen, het lijkt heel simpel maar het is toch moeilijk.. 

Dit dus alles 12 minuten afwisselend de ene met de andere.

Daarna kwam de klapper. 21 deadlifts, 15 front squat,  dan 9 overhead met een bar en daar hoorde nog iets bij, je mocht de bar niet loslaten, hij mocht de grond niet raken, dan moest je 10 burpees doen..

gelukkig duurde dit rondje maar 6 minuten.

Ik hou erg van dit soort  work-outs. mede omdat ik dan denk ik heb de tijd, dus ik bepaal mijn eigen tempo... ik hoef niet snel.. is heerlijk.

Daarna lekker met de groep aan de thee en heerlijk zitten te kletsen met elkaar.

Bij thuiskomst meteen besloten dat de restanten  van de boedha's die ik toch kwijt wil maar meteen naar de schuur te doen, ik geef ze nog een maand de tijd om een ander eigenaar te vinden, lukt dat niet dan gaan ze echt naar de kringloop of de container in.. dus ik hoop nog steeds op bieders,
zo ook voor de spelen die ik heb staan op marktplaats. Had wel een bod, van 3 euro voor een nieuw spel van eurovisie, dus dat heb ik afgeslagen, vind dat wel erg weinig.

Daarna de houten vlonder op het terras ook nog even in de verf gezet. zodat hij ook weer mooi en strak eruit ziet..

Heerlijk zon zondag waar je gewoon fit van de sport komt, veel doet en vooral geniet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten