zondag 18 september 2011

zondag zo'n dag

deze ochtend heel vroeg mijn bed uit, ik wilde sporten bij mijn sportcentrum.
Gek eigenlijk dat je dingen meteen als van jou benoemd terwijl je er alleen maar gebruik  van maakt
het is namelijk niet van jou , jij bent er of maakt er gebruik van, maar goed dit is een terzijde.
Heerlijk alle aparaten gedaan, en de cardio weer eens uitstekend behandeld en toen op de weeg schaal staan
1 keer per maand doe ik dat bij de sportschool en bij de dieetiste. en schrik ik was een kilo gegroeid... dus ik denken hoe dat zou kunnen en besef me dat ik gisteren naast een aantal broodjes, een kaassoufflee, een bak mosterdsoep gewoon te veel heb gegeten dus dat is een dagje op ratsoen dan moet het lukken om die kilo weer kwijt te raken.

Vandaag word mijn petekind 4 dus dat is een feestje, kan me er op verheugen er heen te gaan, het is zo'n lief kind altijd met humor en een hart zo zuiver dat ik er alleen maar van kan genieten
heb voor hem maar ee cars walkie talkie gekocht wat hij helemaal het einde schijnt te vinden
we zullen het beleven hoe het is



1 opmerking: