zondag 25 september 2011

imbussleutel

Gisteren tijdens een les viel me op hoe wankel de achterkant van mijn burostoel was/is. Nadat ik al een paar verdachte slidings had gemaakt, heb ik maar eens besloten om de stoere man te gaan uithangen en eens opzoek te gaan naar een imbussleutel in mijn school. De afdeling BTN leek me geschikt hiervoor, mede omdat die hele grote lokalen hebben en daarbij heel veel gereedschap.. maar helaas dit ging mis want zij hadden geen imbussleutel. Daarna door naar de afdeling hout en hout bewerking, wederom geen imbussleutel, de afdeling licht en geluid, geen imbussleutel, de afdeling metaal, ook geen imbussleutel, zelfs de afdeling motorvoertuigen geen imbussleutel. Ten einde raad heb ik maar een leerling naar zijn coach gestuurd om te vragen of hij een imbussleutel had, die had hem ook niet dat wist ik maar, dan gaat het vanzelf, voor je het weet loopt de joch door de hele school en komt uiteindelijk  met een hele doos imbussleutels aankachelen..
dus mijn stoel is weer recht en klaar en ik kan weer heerlijk zitten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten