dinsdag 27 september 2011

telefoon

Vandaag eindelijk een lang gekoesterde droom in vervulling laten gaan.
Al jaren roep ik dat ik een telefoon in mijn slaapkamer wil nu de dagen toch wel gaan tellen.
Soms moet je gewoon nuchter zijn, en ondanks dat je niet toe wilt geven dat je toch wat ouder word, en concessie doen. Ik heb dat maar gedaan in de vorm van een nieuwe serie telefoontoestellen aan te schaffen.
Een geweldige set bestaande uit 1 basis toestel en 2 extra toestellen, (het plaatje helaas geeft aan dat er 4 zijn maar ik heb er 3) en nu eindelijk ook een toestel in mijn slaapkamer zodat ik altijd van uit mijn luie bed kan bellen etc heerlijk..
het aansluiten en het invoeren van tel. nummers was gemakkelijk en het voordeel is dat ik alle nummers van mijn dierbaren er in heb staan en die worden weergegeven nu zodat ik gewoon kan kijken en op kan nemen als het iemand is die ik graag wil spreken.
Ook moest het antwoordapparaat ingesproken worden en dit keer maar heel simpel, gewoon de tekst
u bent verbonden met... ( hier hoor je dan mijn nummer) ik ben niet bereikbaar spreek een boodschap in na de piep.
en niks van ik bel terug of zo want dat doe ik toch niet..

1 opmerking:

  1. Uh, had je niet gewoon je, ik neem aan, draadloze telefoon naar je slaapkamer mee kunnen nemen? Dat deed ikaltijd toen ikn og een huistelefoon had.

    BeantwoordenVerwijderen