maandag 5 september 2011

najib

Maandagavond was het dan zover: De lang naar uitgeziene voorstelling van Najib in Alphen aan den rijn.
Maanden geleden al met een vriend van mij afgesproken om er heen te gaan en  de kaarten besteld, wat al een heel gedoe was.. mede omdat dit via het internet moest en het steeds net niet ging... of  je was aan de beurt en de  verbinding werd verbroken.... maar uiteindelijk toch gelukt.
De nieuwe show van Najib Alles komt goed was een waar spectacel. In een mooi licht decor, en prachtige vondsten een mooie avond. Prachtig hoe hij zijn depressie vorm gaf door een grote dikke summa worstelaar die op hem ligt en waar hij aan vast zit. Zijn prachtige integere scene over zijn moeder.. de zaal die muisstil is.. hij weet zijn publiek te bespelen en met ze te spelen.
Ook zijn personage Mo kwam even langs en dat is altijd weer lachen deze alter ego van Najib.
Het eind lied met als titel als je het even niet meer weet dan zing je maar shalalala.....
zo mooi en eenvoudig
en ik denk dat ik nog veel shalalala zal zingen in mijn leven..

http://www.najibamhali.nl/

1 opmerking:

  1. Je eerste theatervoorstelling ven het seizoen!Ik kijk al uit naar de tv-registratie van deze show.

    BeantwoordenVerwijderen