donderdag 22 september 2011

jaar markt

elk jaar weer in september is er de jaarmarkt, en elk jaar neem ik me voor om er heen te gaan en me als echte alphenaar te gaan gedragen. Het begint altijd al op school als leerlingen beginnen of ik mee ga naar de kermis.. ik doe dit nooit maar goed ze vragen het en zo lang ze vragen ben je toch wel in denk ik dan maar.
Na 5 uur les, wat heerlijk ging, ondanks dat ze druk zijn door de festiviteiten, bedacht ik me om te gaan sporten, de jaarmarkt kan tenslotte de hele dag en avond. Ik naar de sportschool waar ook mijn sportmaatje was... altijd leuk en gezellig, mede omdat hij veel onderweg is en dus weinig er is, maakt het dit extra leuk. Samen vreselijk veel lol gehad en voor ik het wist was er al een halve middag om. Ik moest ook nog naar de aldi om de boodschappen te doen, dus dat moest ook nog gebeuren en ja hoor voor ik het wist was de middag al om. Gevolg dat ik wederom niet op de jaarmarkt ben geweest, en om eerlijk te zijn vind ik dat niet eens erg.... ik ben er niet zo van

Geen opmerkingen:

Een reactie posten