zondag 3 juli 2022

Westerborkpad etappe 27

 

 ( omdat ik de paden wat heb omgegooid is dit een beetje een vreemd begin, maar deze etappes heb ik gelopen omdat ik anders niet uitkwam in verband met het openbaar vervoer in Drenthe dat niet rijd op zon en feestdagen en soms ook niet op zaterdag)

 

 Dus het was even slikken of ik het zou redden, of het zou lukken. Maar geen keus hebben, je moet wel gevoel kwam akelig dicht bij het gevoel van de mensen die dit pad ook hebben gelopen. Dus het klopt wel allemaal.  Het stuk langs het spoor was afzien ik denk 3 km alleen maar asfalt en veel auto’s verder van leuk. Soms heb je daarom geen keus dit stuk hoort er ook bij helaas. Daarna gingen we eindelijk van het pad af, ik bedacht me steeds het is maar een rondje meer, mijn voeten deden het wonderlijk goed ze zeurden niet dus dat was erg fijn. Het is genieten als je zo wandelt je ziet zo veel ook de vele veulentjes in de wei erg mooi om te zien. Onderweg zat wel een erg drassig stuk maar tegenliggers zeiden je kan ook bovenlangs lopen dat gaat veel beter dus was was ik erg blij mee. Dat heb ik dan nog ook maar gedaan het eind van de route was kruip door sluip door door Beilen maar dat was prima. Soms lacht het geluk harder dan je verwacht toen ik bij het station aankwam kon ik zo op de trein stappen hij was er precies over drie minuten zo blij. Met de trein naar Hoogeveen terug om daarna mijn auto te omarmen en naar mijn hotel te gaan ik Meppel. De rit er naar toe ging prima en lekker. En bij aankomst bleek het hotel vlak bij het station te liggen en ook nog aan de route die ik loop, dus ik kan morgen zo vanuit mijn hotel naar de route lopen en beginnen. .

Ik had om een rustige kamer gevraagd en aangezien ik een singelkamer had kreeg ik ook meteen de kleinste kamer. Maar helemaal prima. Er zit een wasbak in de kamer en er zit een klaptafeltje aan de muur helemaal geweldig. Vind het net een klein studentenkamertje. Geweldig heb een eigen douche en toilet en verder ach ik slaap er 1 nachtje waar zou ik me druk over maken. 

Nadat ik mijn kamer had geïnstalleerd ben ik het stadje in gelopen om daar een Chinees te zoeken. Had zin in iets lichts te eten. Het hoofdgerecht was een nieuw vegetarisch gerecht maar ja wist ik veel dat er heel veel pepertjes in zaten. Die heb ik er maar uitgezocht. Na het eten lekker terug naar mijn kamer waar ik meteen onder de douche ben gegaan de opgelopen blaren heb doorprikt met naald en wit draad, om daarna lekker in bed te zijn gaan liggen wat te lezen en wat tv te kijken om vroeg te gaan slapen.., morgen 27 km voor de boeg.. uitdaging van de dag kijken hoe de voetjes zullen reageren











 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten