donderdag 7 juli 2022

verjaardags wod... en meer ellende

 

Elke zondag is het weer een kleine strijd tegen mezelf en de tijd. ik wil wel naar de cross xxl, mede omdat ik het erg leuk vind maar dat bed is ook zo heerlijk.. dus ik weet het dan niet zo goed.. 

Maar gelukkig wint altijd het idee dat als ik nu al gesport heb ik dan al een deel van de winst heb voor deze dag, dus het is prima dan volgens mij.

Dus op het laatste moment kwam ik dan toch aan bij de sportschool en was gelukkig niet de enige die wat laat was, dus dat maakte al weer heel veel goed.

Marco had al geappt waar ik toch bleef.

Bij binnenkomst zag ik al een paar mensen druk heen en weer aan het lopen om spullen te pakken, gelukkig had Marco al mijn matje klaar gelegd hoefde ik alleen maar een bar en een paar kb's te halen

Toen kwam de uitleg

De dochter van de trainster was jarig en dus gingen we de verjaardagswod doen.

bestaande uit

26 burpees

26 deadlifts

26 box jumps

daarna

6 burpees over the bar

6 deadlifts 

6 box jumps

daarna 

12 brupees zij sprong over de bar

12 dead lifts

12 box jumps

Wod 2 bestond uit:

alles 10 keer

wall ball

hangclean

lunges l/r is 1

deadlifts

 push up

box jumps

kb swing

toes to the bar

air squats

snatches

double under

sit up

burpees


Wod 3 was 

10 naar 1 met 2 oefeningen

kb swing

tusters


als afsluiting

many burpees as posible in 10 minuten

ik haalde er 80, ik was kapot was 1 gutsende massa


Het was wederom een mooie training maar ik was gesloopt.. het water droop op plekken waarvan ik niet wist dat daar water kon druppelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten