donderdag 28 juli 2022

het doet geen AU

 

Vriendin Ankie vroeg of ik mee ging lotussen afgelopen dinsdag, ik heb vakantie dus ik dacht waarom niet, het is alleen maar leuk en gezellig, en ach het begint pas om 10 uur dus ik kan nog wat uitslapen.. echter toen het zo ver was, bleek het de top hitte van de week, dus het werd om half 8, dat betekende dat ik dus om 6.15 op moest staan, want mijn gezicht ontstaat niet zomaar in de ochtend.

Maar goed om half 8 stond ik klaar buiten, had mijn bed al verschoond, had de was al gedaan, de eerste dan, want zoals men zegt de ochtend stond heeft goud in de mond.. ik denk vaak de ochtend stond heeft een ochtendadem mond maar dat schijnt iets anders te zijn.

Ankie was ook lekker op tijd, dus al pratende gingen we rijden en zoals het hoort druk in gesprek, druk onderzoeken onderweg om straal de goede boerderij voorbij te rijden.. dus wij keren en geloof me in de Kwakel is dat een opgave,

Daarna reden we meteen goed. We kwamen aan bij de boerderij om te gaan beginnen, gelukkig konden we in overleg lekker buiten onder een overkapping zodat we geen last hadden van de zon. daarbij in de buurt was een prachtig grasveldje waar we de reanimatie konden doen en waar we ook nog de stabiele zijligging konden oefenen..

We begonnen de les met 7 jonge gasten beginners maar ze kwamen over als toch wel meer kennen dan een beginner en ze pakten dingen heel snel op, heerlijk. 

We hebben diverse leuke dingen gespeeld met ze, dingen die ze tegen kunnen komen bij hun werk, wat voor hun erg grappig was, Ik probeer altijd zo te spelen dat mijn spel niet te overdreven is maar dat het dus zo dicht mogelijk bij mijn eigen beleving is.. ik probeer ook vaak niet te zielig te spelen, dat vind ik niet gepast.

Toch vind ik het ook heerlijk om bij een teek die in je huid zit helemaal uit je dak te gaan, en zeker als er iemand is die erbij is die ook nog bewust olie op het vuur gooit, dan juist nog meer te keer te gaan zodat ze echt in een situatie komen waarin ze nog meer moeten uitpakken.. heerlijk.

Het was met deze gasten en Ankie weer een heerlijke en wel bestede ochtend wat is dit genieten als het zo gaat



Geen opmerkingen:

Een reactie posten