zondag 28 april 2024

toch nog even snel heen....

Ondanks mijn drukke schema vond ik het wel even belangrijk om te gaan sporten op zondagmorgen omdat dit me altijd goed doet. ik knap ervan op en word een leuker mens nadat ik gesport heb. dus dat moest eventjes van mij. mede omdat ik toch wel graag wil dat ik fit blijf.. .

Dus besloot ik omdat ik zaterdag niet had gewandeld, maar te gaan sporten bij de cross xxl, wat altijd leuk is en gezellig, zeker met de groep waarmee ik dus altijd sport het is humor en leuk. Al vervloek ik altijd Marco enorm omdat hij ons echt kapot maakt soms met sporten..

Nou het was een goede keus als je om 7.00 wakker bent dan heb je ook geen excuus meer om iets te gaan ondernemen, dus ik moest wel. 

Wel besloten om iets eerder te vertrekken van de les omdat ik een afspraak heb met de mannetjes in Leiden om 13.00

De les begon erg grappig

3 is te veel

Je moest in  2 tallen in de hoge plank gaan staan er was 1 tikker en 1 renner die moest bij een groepje van 2 aansluiten en als hij dat deed dan moest degene aan de andere kant gaan rennen. dus dat was grappig..

Zeker omdat Marco meedeed.. dus die heeft ook behoorlijk moeten rennen.

Daarna deden we een soort van stoelendans. waarbij we op een vilten rondje moesten gaan staan, diegene die niet een viltje had die moest dan in de wallsit..

Daarna gingen we de Maxima wod doen in 3 tallen

( ik ging met Rene en Ruud)

ronde 1. 

5 pushups

10 snach 5 links, 5 rechts

15 squats

( dit alle 3, 1 x)

daarna 2 x rennen op en neer door de zaal

dan ronde 2

het zelfde als boven

maar dan ieder 2x

en dan 4x op en neer rennen

dan zie hierboven maar dan ieder 3x

6x rennen

dan ieder 4x wat we moesten doen de push ups etc

dan als slot 8 x rennen

Wod 2

Daarna weer in 3 tallen 

( Rene stopte ermee om begrijpelijke redenen)

100 deadlifts met bar met elkaar ( Ruud en ik deden er in  totaal 80)

80 rows with bar, wij deden er 60

60 box jumps, dat hebben we gewoon gedaan

40 Slamballs 

20 Barpress ( wij lazen Burpees dus wij hebben dat ook nog even gedaan)

 en om de 5 minuten hadden we 5 situps

daarna ben ik naar huis gegaan maar kreeg nog wel mee wat ze moesten gaan doen

 De HOHO, ohno Wod

EMOM

5 deadlifts

4 cleans

3 squats

2 lungens

1 jump squat

en dat 10 minuten

Wat was ik blij dat ik weg kon gaan

Maar het is wel weer heerlijk om gesport te hebben zeker nu ik weer merk dat ik mijn energie weer terug heb

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten