zondag 18 juni 2023

Ach.. omdat het lekker is

 


Nadat ik op een zondag aardig wat tijd had doorgebracht met het uitzoeken.van de foto’s van Valencia en alvast wat flarden heb geschreven bij sommige foto’s in de bundel over Valencia met de titel de regen spoelt mijn tranen weg, met als voorkant een kopje in de regen… de schaarse regenbuien die we hebben mee gemaakt slechts 2 terwijl andere delen van Spanje onder water stond, liepen wij slecht 2x anderhalf uur in de regen.. dus we hebben het geluk aan onze zijde gehad. .

Dus terwijl ik dag twee had afgerond besloot ik nadat ik ook nog de lessen voor morgen had voorbereid om een kleine wandeling te maken van ongeveer 10 tot 15 km beginnend in mijn huis tot aan de Maximabrug, en dan door de polder naar Woubrugge, om dan via de liddle naar huis te gaan. Heerlijk gelopen en wat prijs ik me gelukkig dat ik nog steeds andere paden kan lopen omdat dit alleen maar asfalt en beton is.. ik ben meer van de bagger en bospaden. 

Toch is het lekker om te hebben gelopen en ja mijn beweeg doel te hebben gehaald. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten