zaterdag 16 maart 2024

Movie Star (Harpo)

 

Het was in Berlijn, waar ik toen was met een toenmalige vriend, die daar ineens verklaarde dat hij verliefd op mij was, ik was al maanden verliefd op hem, deze vakantie was voor mij ook iets van om te onderzoeken of we wel echt bij elkaar pasten.
Het was op een avond op een groot feest waar we samen waren, en ineens vroeg hij mij of ik zijn vriendje wilde zijn. toen was het ineens heel serieus.
Deze relatie hield bijna 10 jaar stand, al blijkt achteraf dat we elkaar ergens onderweg verloren hebben en dit niet hebben gezien of gemerkt omdat we gewoon in de sleur waren beland van onze levens zonder elkaar..
Toch dierbare herinneringen aan dit nummer...

   Movie Star

You feel like Steve McQueenWhen you're driving in your carAnd you think you look like James BondWhen you're smoking your cigarIt's so bizarre, you think you areA new kind of James DeanBut the only thing I've ever seen of youWas a commercial spot on the screen
Movie star, movie starYou think you are a movieMovie star, movie starYou think you are a movie star
You should belong to the jet setFly your own private Lear jetBut you worked in a grocery storeEvery day until you could afford to get awaySo you went to Sweden to meet Ingmar BergmanHe wasn't there or he just didn't careI think it's time for you, my friendTo stop pretending that you are a
Movie star, movie starYou think you are a movie starMovie star, movie starYou think you are a movieStar, ah-ah
The frozen hero!Your words are zeroWhen your dreams had vanished into darkAlong the go that you don't want to know
Movie star, movie star, oh-ooh-ohYou think you are a movieMovie Star, movie star, oh-ooh-ohYou think you are a movie
Movie star, movie star, oh-ooh-ohYou think you are a movie starMovie star, movie star, oh-oh-oh
Movie star, movie star, oh-ooh-ohMovie star, movie star, oh-ooh-oh
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten