vrijdag 29 maart 2024

I love Paris ( Ella Fitzgerald)

 

De laatste paar jaar ben ik een paar keer naar Parijs geweest, ineens was het een stad die me aansprak, ook omdat je met de trein er gemakkelijk naar toe reist en voor je het weet ben je er en dan is het toch een soort warme deken waarin je je hult.
Ik ben er meestal in de zomer geweest,  en telkens weer komt dan dit liedje in mijn hoofd. wat ik dan ook heel veel zing, en vooral de uitvoering van Ella is zo mooi dat ik hem vaak draai., weet niet of ik meer van Parijs hou of van deze uitvoering van Ella maar ze zijn voor mij onlosmakelijk met elkaar verbonden ...

  i love Paris

I love Paris in the spring time I love Paris in the fall I love Paris in the summer when it sizzles I love Paris in the winter when it drizzles
I love Paris every moment Every moment of the year I love Paris, Why oh why do I love Paris Because my love is here


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten