dinsdag 26 maart 2024

En ja hoor het werd Lissabon.....

 

Weken geleden had ik al een blog geschreven over dat ik met Ankie naar Turkije zou gaan om daar de ballonvaart te maken.. we waren er vol van, hadden er echt lang over na gedacht en waren helemaal er klaar voor.. Het was een gegarandeerde reis dus wat kan er mis gaan.. nou dat dus...

Juist Tui besloot om deze reis niet uit te voeren wegens te weinig aanmeldingen, met de mededeling dat ze het heel erg spijtig vonden dat de reis niet door kon gaan en ze konden natuurlijk nooit garanderen dat een reis door gaat, want als er te weinig aanmeldingen zijn dan gaat het niet door..  balen, zeker omdat het leek dat we het al vast van te voren betaalde geld terug kregen maar dat er iets stond over administratiekosten.. die volgens mij moesten worden betaald, dat bleek gelukkig niet het geval.. dat scheelde alweer een hoop.

Dus na lang beraad, op internet te hebben gezocht, bleek er nog een reis te zijn naar Turkije maar die werd van 14 dagen van te voren bevestigd of hij ja dan nee door zou gaan. dus we besloten om dat risico niet te nemen en besloten om dan maar iets anders te doen.

Ankie wilde graag naar Lissabon omdat daar veel streetart is. ik ben er al geweest dus voor mij was er weinig nieuws om te zien, maar dat was des te meer een uitdaging om ook te gaan kijken naar dingen die ik niet heb gezien, de stad dieper in te duiken dan alleen maar de bekende dingen te zien.. dus dat is ook weer een uitdaging tenslotte ben ik diegene die elk jaar naar Berlijn gaat en nog steeds nieuwe dingen ontdekt net als in Londen.

Dus we hadden dit geregeld binnen de kortste keren, we hebben geloof ik er 2 telefoontjes aan gepleegd, Ankie boekte de reis, ik het hotel en klaar, wij doen het sneller dan Tui die ons dan laat stikken met de reis. maar nu kunnen we toch lekker weg en het leuke is wel dat we het goed hebben geregeld zodat ik nog een weekje heb om te wandelen en andere leuke dingen te doen. heerlijk zie ik helemaal naar uit.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten