zaterdag 4 november 2023

sudden stop Barrehouse

 

 Al jaren fan van Barrelhouse, ik heb ze dan ook regelmatig life gezien in de kroeg waar ik vaak heen ging. Toen de zangeres er mee ging stoppen, hebben ze een ander zangeres gezocht en kwam dit prachtige nummer uit..  dat me altijd onder mijn huid kruipt.. ik geniet er intens van.. ik vind het prachtig, ooit heb ik een collega gevraagd of ze dit voor mij zou willen zingen, omdat volgens mij dit nummer ook goed bij haar stem past.. maar dat is nog afwachten.. Helaas is deze uitvoering niet te vinden op sportify in de andere uitvoering.

sudden stop

Walkin' outDidn't talk it outNow she's gone so you can't mark it outI'm all alone and I must do withoutAll the love that I can't live without
Played alongDid her wrongAnd I don't blame the girl for being goneI was cheating on her all alongI can't really see her stayin' on
When a man is being lovedHe takes it for grantedHe can't see himself fallin'He thinks he's on topOh, but it's not the fallThat hurts him at allIt's the sudden stop
SuddenlyShe stopped loving meFound me running 'round and set me freeNow my misery is my companyAnd I'm missing her touch constantly
Oh, she's walking out(Didn't talk it out)(Now she's gone so we can't)Don't wanna talk it outNow she's gone so you can mark it outAll the love that I can't live without(Walkin' out)Oh, she's walkin' out(Walkin' out)
(Now she's gone so you can mark it out)
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten