dinsdag 7 november 2023

het begint altijd klein en dan...

 

Het begin van veranderingen is altijd iets subtiels, namelijk het verhangen van een schilderijtje. wat ik dus deed in mijn gang, had een prachtig stukje streetart gevonden, de nieuwe trend wat je veel ziet tegenwoordig, zeker in Londen, Dat men streetart maakt thuis op oude kranten en dat men die dus op de muur plakt..  en vanuit daar ga je ineens anders kijken naar je huis en dan... ..

Ach als je thuis in je bed ligt, en niks te doen hebt omdat je moet uitzieken, bedenk je een hoop gedoe..zo ook dat de kasten in mijn slaapkamer me al heel lang een doorn in mijn ogen zijn, ze storten regelmatig in en dan moet ik al mijn kleding dus weer oprapen en weer netjes neer leggen., hangen . dus dat is gewoon balen.

Mijn buuf had een aantal weken geleden een pax kast besteld bij IKEA, en die heb ik helpen in elkaar te zetten.. dus terwijl ik het zo eens aankeek, en zag wat een hoop dingen je kan doen in zon kast besloot ik dus maar meteen om ook zon kast te willen, hij kan namelijk precies langs mijn hele wand dus dan is dat ook mooi netjes en ben ik af van al die losse mandjes in zicht , dan is het al weer meteen rustiger.. dus zo bedacht zo gaan we het doen.

Dus ik heb een kast ontworpen om deze in elkaar te gaan zetten in de kerstvakantie, en ik begrijp heel goed dat het een hele volksverhuizing gaat worden, want ja.. alles moet er uit, dus ik weet nu al dat mijn woonkamer een gigantische puinhoop gaat worden en zijn, maar dat is maar niet anders

Heb er zin weer dingen in mijn huis te veranderen en op te ruimen, dus dat moet ik maar eens gaan doen .

ps de kast die hierboven staat is niet de kast die ik besteld heb dat komt pas als hij in de slaapkamer staat, zal ik een verslag dan van het vele werk wat ik heb verzet om hem in elkaar te zetten en vooral  hoe het uiteindelijk is geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten