donderdag 30 november 2023

Adventskalenderr

 

ach waarschijnlijk ben ik in mijn tweede jeugd beland, dat zou kunnen, maar wat maakt het uit.. ik besefte me dat ik nog nooit een adventskalender had gehad.. mijn hele leven heb ik er wel met verlangen naar gekeken, omdat ik vreselijk nieuwsgierig ben wat er nu in al die doosjes etc verstopt zit. dus toen ik een adventskalender, die nog nooit open was geweest zag staan bij de kringloop, dacht ik die is van mij...

Die neem ik mee voor die achterlijke 0.80 cent. daar kan ik me geen buil aan vallen... en wie weet vind ik het wel heel leuk en kan ik me vooral houden om elke dag een vakje te openen en dan te denken wat ben ik hier blij mee, als er een lullig prullaria speeltje uitkomt..maar ach wat maakt het uit.. ik heb dat nooit ervaren en dus is het wel leuk om eens te voelen hoe dat is.. al denk ik achteraf had beter even een adventskalender kunnen kopen waarbij je dus chocolade krijgt, elke dag een stukje chocolade. al vraag ik me af of me dat dan zou lukken, elke dag een stukje chocolade... en de rest te bewaren.. last van bodemzucht zoals dat heet.

Maar goed.. het kan misschien wel..

Ooit kreeg ik van mijn buurvrouw een adventskalender van de krasloten. nou die heeft niet eens de avond gehaald, ik wist al binnen een half uur dat ik niets had gewonnen.. kortom of zon adventskalender zo goed aan mij besteed is, weet ik niet.. maar misschien lukt deze simpele adventskalender van de HEMA wel ... omdat wat er inzit eigenlijk meer is om de verrassing wat erin elke doosje zit, het cadeautje dat je krijgt.. terwijl het eigenlijk gewoon meteen in de prullenbak verdwijnt. maar ach wie weet is het wel heel leuk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten