zondag 26 november 2023

haarpoeder.....

 

Samen met Jeroen in Berlijn, vertelde hij mij dat hij geen gel etc meer gebruikte, maar op het advies van zijn kapper haarpoeder, dat perfect werkt. Dus ik dacht, laat ik dat ook eens proberen, dan heb ik misschien niet meer dat  haar dat hoe smeriger het gaat worden hoe beter het gaat zitten..

Regelmatig als ik mijn haar heb gewassen vragen mensen of ik naar de kapper ben geweest.. dan zit het ineens veel platter en totaal anders dan ik zelf graag wil.

Maar goed dat went ook zo langzamerhand. maar toen ik die bus haarpoeder zag dacht ik meteen, dat ga ik ook eens proberen, als ik daar mijn haar mooi mee krijg en wie weet, werkt het wel heel goed.

Zo gezegd zo gedaan.. maar wat blijkt... ik heb dus geen idee hoe je dat moet gebruiken. het blijkt dat ik het in mijn haar smeer en ja hoor.... het is een grote witte stofwolk om me heen. Heel vervelend

Alsof mijn haar een soort van poederlaag op zich heeft.. dus daar ben ik niet blij mee, kennelijk gebruik ik het verkeerd of heb ik gewoon de verkeerde bus gekocht en moet je iets zoeken bij je eigen haarkleur

dus dat is een volgende stap, en anders ach de gel die ik heb doet het ook goed, ook de haarlak die ik soms gebruik doet het goed. dus waar maak ik me druk om


Geen opmerkingen:

Een reactie posten