maandag 13 november 2023

En ook dat gaat door......

 

Zondagmorgen, het is er weer even inkomen,. dat opstaan met name...  ik ben toch erg van uitslapen, maar ja van uitslapen rust je uit maar je word er niet gespierd en fit van. Dus zondag ging ik ook naar de cross, nog wat spierpijn van de kb les van donderdag, maar dat mocht de pret niet drukken

Had met Marco afgesproken dat ik een half uurtje later zou komen, omdat ik het moet opbouwen. Gelukkig mocht dat..

Dus om 10.00 kwam ik bij de Cross xxl, ze waren net met een oefening bezig waarbij ze met hun schouders werkten, dus ik was blij kon ik heel relaxt mijn spullen pakken en kon ik me klaar maken voor de les.

Het begin was al meteen heftig, zoals ik gewend ben.

10 minuten een minuut werken

10 squats,

5 x lunges links en rechts

10 deadlift

dus als je niet klaar was met de 3 oefeningen binnen de minuut had je geen pauze.. nou dat heb ik geweten.

Daarna mochten we in 2-tallen en kon ik met Niels mijn maatje bij het sporten

200 squats

150 push ups

100 wallballs

50 schoulderpress links en rechts

 en om de 2 minuten 10 kb swing

Op het laatst gingen we een spel spelen, dat bestond uit onderstaande blad. Je moest met 2 dobbelstenen gooien en dat wat je gooide moest je dan doen.. het was erg leuk maar oh wat vermoeiend. was zo blij dat ik maar een uurtje was en niet anderhalf..

Heb dan ook lang niet alles gehad, maar dat is niet erg.. het was fun en lachen

Natuurlijk gingen we na afloop thee drinken met elkaar, erg leuk weer en als vanouds.. wat is het toch gezellig met deze groep samen te sporten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten