donderdag 2 juni 2022

jammer

 

Soms heb ik een soort van bewustwording dat ik maar eens een herbruikbare broodzakje moet kopen. Het is een soort van oprisping maar ja het gevolg is wel dat ik het dan wel ga doen omdat ik het zo belangrijk vind om iets te doen voor het milieu..

Dus toen ik deze broodzak zag staan en ook nog in het zwart was de keus snel gemaakt, ik heb er eentje besteld..

De zak kwam ik vulde hem met mijn brood en dacht nu ben ik heel goed bezig. maar helaas.. het brood werd er super droog in, niet te eten.. dus ik had de pest in, dacht ik heb weer eens met mijn goede bedoelingen geld over de balk gegooid.

Maar goed het was niet anders ik had iets geprobeerd maar het werkte niet.

Op Facebook bij de reclame voor deze broodzak maakte kon ik het niet laten om hierover een opmerking te plaatsen dat ik het een dure aankoop vond maar dat het dus niet werkte zoals ik had gehoopt, mede omdat mijn brood droog was als ik het uit dit zakje haalde.

Eerst kreeg ik een reactie dat ze me zouden toesturen hoe ik de zak moest gebruiken, maar dat kwam niet, later wel., de omschrijving was helaas wat ik ook deed, en hoe ik het ook bekeek het bleef droog.

Dus ik kon het geld terug krijgen als ik het zakje terug stuurde op hun kosten, dus dat heb ik uiteindelijk gedaan, omdat ik geen zin had om zon bedrag uit te geven voor iets wat niet werkt helaas. Dan toch maar verder met de plastic zakjes., waar mijn 4 plakjes brood goed inpassen..omdat ik een broodtrommel vaak niet zo handig vind in de tas.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten