maandag 13 juni 2022

Ijs machine voor lekkere gezonde ijsjes..


  Tja soms moet je niet geloven wat er te mooi uitziet....  en ja ik ben er ook ingestoken.. ik ben gelukkig niet de enigste die dit is overkomen gezien de vele reacties op facebook op de ijsmachine die je kon kopen om ijs te maken zonder suiker etc. Met fruit en met van alles heerlijke ijsjes maken. Ik zag dat meteen wel zitten en dacht meteen al, dat wil ik, ik ben gek op ijs maar ben zat van die veel calorieën.

die ik dan binnen krijg en als ik het kan maken met een ijsmachine die dat kan zonder suiker etc, waarom niet de gok wagen en zon keukenmachine kopen. Dus ik vol enthousiasme deze ijsmachine gekocht en erg uitgekeken naar de dag dat hij zou komen.

Ik had ergens een etentje maar ja helaas was deze machine er toen nog niet.  Dus ik baalde wel, dacht daar gaat mijn vriendelijke zelfgemaakte ijs. Eindelijk kwam het lang verwachte mailtje dat ik mijn pakje kon ophalen bij een ophaalpost. Dus ik heel blij en ik dus aan de slag om hem te halen, 

Ik was wel wat verbaasd over het pakje dat ik kreeg, maar dacht nog dat is dus niet de ijsmachine maar het is dus kennelijk nog iets van de Wish waar ik ook wat besteld had. 

Thuisgekomen besloot ik om meteen deze enveloppe te openen en tot mijn stomme verbazing bleken er dus ijsvormpjes in te zitten, die je bij de action koopt voor nog geen 2 euro, maar kennelijk was dit de ijsmachine.... 

Ergens was ik nog in de veronderstelling dat men per ongeluk het verkeerde had gestuurd, dus ik een poging genomen om dit bedrijf te benaderen via de telefoon maar daar werd niet opgenomen, daarna probeerde ik nog via de mail deze firma te benaderen maar helaas daar werd ook niet gereageerd, dus ik besloot maar eens wat extra speurwerk te doen op internet, en met name op facebook, om tot de ontdekking te komen dat meer mensen door deze firma list en bedrog op deze manier waren genaaid.. net als ik  en ook hetzelfde pakketje hadden ontvangen als ik die hieronder staat.

Kortom volg deze link om het bedrijf te zien waar het om gaat en wees niet zo naief als ik dit keer was

  https://blunomi.com/?fbclid=IwAR1-k3PKKwxjO-UmSL2aQn7ZlbsMt46VfcsCozS-P7QO052ET7KqJbxkPS0

 



 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten