vrijdag 20 maart 2020

sporten on line....

Denk de fiets weg.. dan zie je meteen het resultaat van 30 minuten een totale work out voor je lichaam.. het waren eenvoudige oefeningen... gewoon wat we altijd doen, zelfs wat lichter maar je merkt toch meteen dat als je niet intensief sport, dat je meteen toch wel wat buiten conditie raakt.

Elke dag doe ik 30 squats, 40 seconden planken, 20 push ups, 40 seconden plank, 10 burpees of lunches, of crunsch etc en weer 40 seconden plank... ik wandel elke dag een behoorlijk eind.. gewoon omdat ik dat lekker vind..

Ik dacht ik ben goed bezig.... maar dit.. mijn hemel, ik miste wel de gezelligheid van de groep van Jawi.. het blijft toch onwennig dat ze er niet bij zijn.. lig je daar in je eentje, je kan tegen niemand zeggen, zwaar he.. of kom op we gaan door etc.. je doet het maar spartelen in je eentje. op de vloer van je werk kamer

Er waren wat oefeningen bij die wat lastig gingen.. bijvoorbeeld, ga met een eetkamer dippen, dat kan wel. geen punt alleen met ene laminaat vloer is dat toch wel wat lastiger.. je glijd zo gemakkelijk weg.. dus die stoel, ik ben zo handig, pas in ronde 3 tegen een kast gezet.. ging beter..
Ook de moutain climmers was niet handig me sokken.. ik gleed vanzelf het waren meer mountain glijders.. maar dat heeft de pret niet gedrukt...


Toch is het lekker dit te doen op deze manier al moet ik zeggen het had wel een heel Nederland in beweging gevoel bij mij en daarbij was ik die man of vrouw die altijd een stoel heeft, of net achter de feiten aan loopt, nu dus ook..  pak je handdoek.. ik rennen naar de badkamer handdoek op de grond. te laat de oefening was al aan de gang.

Pak je eetkamer stoel.. ik rennen naar de woonkamer om die te halen....
pak je flesjes... ik rennen naar de gang.. waar altijd heel trouw mijn flesjes op mij staan te wachten..
pak wat water te drinken.. ik hup naar de keuken om daar snel een ander flesje water uit de koelkast te pakken..
pak je tas met tijdschriften.. zoeken geen tas met tijdschriften. dus de slaap kamer in gerend daar maar een bak gebak met sokken. niet zwaar maar dacht dat het om het formaat ging... maar nee dus...
het moest zwaar zijn.. en ja dit had ik van te voren klaar kunnen leggen dat klopt maar ik bedacht met pas om half 8 oh ja de live stream gaat beginnen ik moest nog even zoeken gevonden en ze begonnen net.. dus ik ben er in gedoken 

tussen door nog snel even mijn kleren verwisseld voor sportkleding. dacht dat moet maar dat is wel zo fris..  

kortom het is hier totaal ongeorganiseerd.. ben echt van slag.. mede omdat ik denk..  ik heb een werkvakantie..  en dan is het laat maar komen maar het komt dus niet..

 maar het was heerlijk ik zie nu al uit naar de volgende uitzending. heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten