zaterdag 7 maart 2020

Ruth jacott

Omdat ik nog een bon had voor het Isala theater in Capelle, ik daar al twee prachtige voorstellingen heb bezocht, kon ik nog eentje doen, dan was de koek op, en ook de tijd..

Aangezien vriendin Laura, op school altijd voor mij speciaal vegetarisch kookt, ik met haar altijd goed gesprekken heb, ze van collega uitgegroeid is tot  een vriendin, ze erg van muziek houd, dacht ik vraag haar mee, ze wist van niets, ze ging gewoon mee, een avondje uit..

Om half 7 haalde ik haar op om haar te ontvoeren naar Capelle. Pas bij het theater kwam ze er achter waar heen gingen. Ze was  helemaal enthousiast hierover, mede omdat ze dit al had bedacht dat ze er misschien wel heen wilde , maar er niet aan toe was gekomen te boeken

Wat gespannen betraden we de zaal daar kwam Laura er achter dat we op de tweede rij zaten dus helemaal blij.

Het doek ging open en daar was ze , ze opende met het lied van haar eerste cd loop met me mee, daarna was het met mede zangeressen een en al feest, een paar nieuwe nummers,  die ook prachtig zijn , Ruth is vooral goed met de keuzes van haar liedjes met betrekking tot de  teksten zo mooi en goed.

De show is prachtig en ik heb samen met Laura intens genoten, wat een vakvrouw en wat een show.

Terug naar huis hebben we heerlijk zitten na te praten, had nog wel even de cd gekocht van haar 4 nieuwe liedjes uit de show, geweldig om zo toch nog even de show vast te houden.... mooi is dat toch eigenlijk..

Kortom een prachtige avond met een mooie show en genoten van een vakvrouw




Geen opmerkingen:

Een reactie posten