woensdag 25 maart 2020

ach je doet van alles tegen de verveling







Ach je doet wat gekke dingen om deze dagen door te komen.. ik ben druk bezig met de bundel van 2021.. maar  aangezien mijn programma heel anders reageert  dan normaal  moet ik even wachten tot mijn uitgeverij dat weer op orde heeft voor mij.. balen, anders had ik het mooi af kunnen maken, naar mijn corrector brengen, dus in haar brievenbus te gooien en dan wachten tot hij klaar is.. en alvast beginnen met de bundel van 2021. want er is stof en inspiratie genoeg gelukkig.

Maar goed naast de dagelijkse traprennen, 8x8  best veel, en na het achtste rondje toch merken dat ik niet meer de jongste ben..  ben ik even snel naar de winkel gegaan.
De jumbo, die hebben het goed georganiseerd, ze laten niet meer dan zoveel personen binnen, daarnaast worden de karretjes meteen schoongemaakt. 

De panische blik van sommige mensen in de winkel zet je wel aan het denken.. zo ook mensen die gewoon bij elkaar staan en je moet er tussen door omdat ze het gangpad blokkeren..  ik heb er wat van gezegd. .al fake hoestend er langs gelopen.. dacht zal je krijgen krengen...

Het had het effect dat ik kreeg te horen dat ik er wel even tussendoor mocht..  het besef is ver te zoeken..  laat staan die  1,5 meter.... maar ik moet zeggen de Jumbo doet het geweldig

Bij de kassa zag ik ze.. de eitjes... de eitjes uit mijn jeugd.. het verrassings-ei met  stomme niet nuttige dingen erin.. dus ik krijg meteen de gedachtes ik ga iets doen bij de Buuf.

Dus ik  ze voor haar deur gelegd met daarop een briefje verstopte eieren.. 

Haar een app gestuurd met de opmerking ik heb eieren verstopt voor je deur..

kon het niet laten..
daarna maar 8 km gelopen en  woensdagavond de privĂ© KB van Frank...
erg bijzonder...
weet  nu al wat ik ga doen en moet doen..

weer een 21 /3
maar dat komt goed




Geen opmerkingen:

Een reactie posten