woensdag 18 maart 2020

zo mooi dit..

dit las ik op facebook

Voor de mensen in ons verpleeghuis, die helaas geen bezoek meer mogen ontvangen, zou een kaartje of een mooie tekening erg lief zijn ,stuur deze dan naar
Zorgcentrum Zuidervaart
Zuiderkeerkring 2
2408 TW
Alphen aan den Rijn,
Namens de zorg, dank je wel



Mijn hart gaat dan open.  ik vind dit zo mooi en zo prachtig bedacht dat ik alleen maar denk dat ga ik gewoon doen. dus ik duik mijn bakken in met heel veel kaartjes die ik heb gekocht op mijn reisjes die ik nooit verstuur en eigenlijk nooit ophang maar heb voor de heb of zo.. 

heb ze maar geschreven, en het waren er veel, niks te veel geschreven, gewoon wat moest, ondertekend met mijn bekende afkorting...
in een grote enveloppe gedaan en op de bus gedaan.. 
ik dacht waarom ook niet..

 waarom zet ik dit berichtje hier nu neer.. Nee zeker niet om te horen hoe goed ik ben, daarom niet.. ik doe wel meer dingen die men niet weet en niet hoeft te weten, ik doe ze omdat ik ze wil doen en ze belangrijk vind., maar  ik bedacht me. als ik het in mijn blog schrijf waar ongeveer 100 mensen per dag hun ogen oprichten en er naar kijken wie weet krijg ik de lezers wel zo bijzonder  dat ze dit ook zo geweldig vinden en dus ook even een kaartje sturen naar dit tehuis.. of wie weet een ander tehuis waar mensen nu ineens binnen zitten.. dat zou toch mooi zijn.. of aan juist die ene buurman/ vrouw die nu alleen in huis zit omdat ze behoren tot de titanen van onze samenleving die voor ons hebben gewerkt om het land op te bouwen..

het zou mooi zijn gewoon even ene kaartje in de bus gooien. hoeft niet eens een duur kaartje te zijn maar gewoon even als blijk van.. er word heus wel aan je gedacht..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten