dinsdag 2 april 2024

DOMINiHAMA kwam eten...

 

afgelopen vrijdag was Dominihama weer eens bij elkaar, we willen graag vaak afspreken maar de waanzin van de dagelijkse dagen is wel heel heftig soms dat als je met 5 personen wilt afspreken dat je wel heel erg veel moet regelen maar het is gelukt.

Niels en ik waren dit keer aan de beurt om iets te regelen voor het eten, en we besloten wegens het grote succes , de couscousschotel met veel groentes, vegetarische kipstukjes, feta, en granaatappel pitjes te gaan maken. Dit leek ons erg geschikt om te doen. 

We hadden dit natuurlijk al voorgeproefd en vonden het beiden een heerlijke maaltijd.

Dus we waren het al snel eens, vooraf een soepje met zaadstengels met kaas, daarna de couscousschotel en als toetje de Hertog vegan ijs vanille, al ben je geen vegan, ben ik tenslotte ook niet, dit is wel een hele lekkere ijs om te eten, een aanrader.

Rond 17.00 kwam Niels naar mij toe en begonnen we samen met de voorbereidingen, natuurlijk had ik de hele dag wel al heel veel dingen gesneden, tevens had ik het huis helemaal van onder naar boven schoongemaakt, omdat ik daar nu toch wel lekker de tijd voor had en dus waarom niet.

 Van Niels kreeg ik een gigapak Merci, omdat we het altijd bij mij doen, hij woont nog bij zijn ouders dus dat is lastig om ons uit te nodigen, vandaar dat wij het samen doen bij mij. Rond 18.00 kwam Marco binnen met een doos Toni Chocoloni paaseitjes.. en ik dacht alleen maar ik weet dat jullie me geweldig leuk vinden maar zoveel chocolade maakt alleen maar meer van mij, terwijl ik juist minder van mezelf wil... Daarna kwam Do en Misjel en die hadden een spelletje meegenomen voor mij maar ook een prachtige lente bak met blauwe druifjes, dus de lente komt in mijn huis

Na het eten, de stemming zat er al meteen in, zijn we natuurlijk spelletjes gaan doen, we zijn begonnen met het spel de Lama's een vreselijk leuk spel om te spelen.

Daarna zijn we over gegaan op take 8.. ook een spel waarbij je vreselijk moet opletten maar waar je ook ontzettend veel lol mee hebt met elkaar. heerlijk.. genieten zon spel.

De avond vloog om en voor we het wisten was het tijd om afscheid te nemen met de belofte dat we weer snel moeten afspreken.

Het blijft heerlijk om met elkaar te eten, bij te praten en dan ook nog gezellig spelletjes te doen al ben ik geen goede speler.. ik vind het spelen leuk en als ik verlies dan lig ik daar niet wakker van..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten