maandag 22 april 2024

De Burgemeester ( Lunchen)

 

Het was weer zover, mijn lunch afspraak met Elias, zoals ik bedacht had is dit een bijzonder leuk weekeinde.. maar wel vol.. Vrijdag en zaterdagavond theater, tevens zaterdagochtend lotussen met Ankie, daarna zondagochtend, omdat ik op zaterdagochtend om 6.,00 op moest staan leek het me verstandig een keertje het sporten op zondagochtend over te slaan en lekker lang in bed te liggen.. en dan om 12.30 lunchen met Elias bij de Burgemeester.

Ik dacht even dat het niet door zou gaan, omdat ik niets hoorde, maar ineens kwam dus de app om elkaar af te zien bij de Burgemeester

 Zoals altijd is het elkaar zien en we praten honderd uit met elkaar over van alles wat er in ons leven speelt, de ene keer vertel ik wat meer, de andere keer verteld Elias wat meer en soms is het gelijk op.

We hadden beiden te eten besteld ik een omelet met groente maat L dat zijn ong 3 eieren en als je xl neemt dan zijn het 5 tot 6 eieren en dat zijn heel veel vond ik. met bruin brood. Elias ging voor de pannenkoek met spek

We hebben heerlijk zitten praten tot half 3 om daarna weer ieder ons eigen weg te gaan, met de wetenschap er staat alweer een nieuwe afspraak en met de wetenschap dat het heerlijk is om zon vriend te hebben  waar je zoveel mee kan delen en bepraten.. en waar je ook vreselijk mee kan lachen

Wat kan je dan een gelukkig mens zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten