zondag 17 juli 2022

Dead by.....

 

Vandaag was het wat worstelen, ondanks dat ik toch maar mooi  veel had geslapen de afgelopen dagen, ik denk dat dat soms in je nadeel werkt, je bent moe, over moe , en dan bij slapen met als gevolg dat je ineens veel meer de moeheid toe laat en dus nog meer vermoeid raakt,. maar dat mocht de pret niet drukken... ik ging naar de Cross xxl…

De les begon met wat we tegenwoordig heel vaak doen, de stick game, dus een stok vasthouden en bij links loop je naar links terwijl de stok blijft staan,je moet de andere pakken voordat hij op de grond valt.. lukt dat niet dan moet je 3 burpees doen, dus ik heb weer veel burpees gedaan, omdat ik niet echt goed oplet op de 1 of andere manier. ( of het is omdat ik gewoon niet goed ben in links en rechts)..

daarna gingen we Death by Duo doen

emom, (  iedere minuut een ronde van eerst 1 ding dan bij ronde 2  alles 2 keer)

ronde 1

1 burpee

1 kb swing.. 

als de minuut voorbij is dan ronde 2

dan 2 burpees 

2 kb swing

en dit zo door totdat je het niet meer haalt in de minuut en dus eigenlijk dood bent.

Dan mocht je 1 minuut pauze nemen en ging je daarna de volgende oefening doen

ronde1

1 powerclean

1 push up.

en dit ook weer totdat je het niet meer haalt

het was slopend mede omdat de pauzes steeds minder worden.

Daarna in 2 tallen

You go, I Go

 12 minuten lang

7 burpees

20 mountainclaimbers

3 hang clean and jerks ( links rechts is 1 )

Daarna:  hang in there partner

 emom

5 trusters

5 burpees

de partner zit in een diepe squat

de duo wods doe ik altijd met Marco, dit omdat we aan elkaar gewaagd zijn en er enorm van genieten om ook elkaar wat te plagen en uit te dagen. .heerlijk.

Het was een training wat vooral conditioneel was, en waarbij ik enorm heb gezweet. achterlijk gewoon, ik was drijfna, maar wel weer erg lekker, zeker als je weer thuis bent

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten