maandag 24 april 2023

Wederom een keer gegaan..

 

Aangezien mijn regel is dat ik als ik niet gewandeld heb ik dan toch echt wel naar de cross xxl moet, dit omdat ik minstens 3 keer per week wil sporten en dat kan bestaan uit wandelen, uit de kb of de cross., aangezien mijn wandeling dus niet doorging besloot ik om maar naar de cross te gaan op zondag. Maatje Marco blij die was dan niet alleen bij de cross, dus dat is ook een mooi cadeau voor hem voordat hij op vakantie gaat.. 

Helaas kreeg ik in de ochtend terwijl ik al in de kleren was, al helemaal gewassen en gestreken was bericht dat  Marco niet meekon om begrijpelijke redenen.. dus ik begreep dat helemaal.

Maar ik ben wel gegaan, bij aankomst wat verbazing omdat men dacht dat ik dus niet kwam omdat ik zaterdag zou wandelen maar ja dat ging niet door wegens al eerder genoemde redenen.

Dus ik had er zin in

het was een training die bestond uit werken op eigen tijd, dus er stonden een aantal wods die je gewoon in je eigen tijd  kan doen, ik ken mezelf ik train dan door, vergeet soms zelfs om te drinken.. dus dat is niet handig maar goed ook dat leer je af.

De warming up bestond uit elastieken

deze doe je om je bovenbeen net boven je knie en dan moet je lopen

de monster walk.. vooruit en achteruit lopen in de squat houding

de lateral walk dus zijwaarts lopen 

dit in totaal 5 rondes

daarna een warming up van 

10 situps

en dan walking lunges heen en terug

dit drie rondes

daarna kwam het echte werk

 

Cruella de Vil:

4 rondes voor tijd

21 wall ball shots

15 tenen naar de bar

9-7-5-3 ( double) kb swing 


10 rondes:

5x  deadlift

10 x push ups

10 x lateral  bar hops ( zijwaarts over de bar springen)

 

Mandarino

50 weighted sit-ups

25 wall ball shots

21 tenen naar de bar

21 deadlifts

15 tenen naar de bar

15 tenen naar de bar

15 deadlifts

9 tenen naar de bar

9 deadlifts

25 wall ball shots

50 weighted sit-ups

 

Hela

 1-2-3-4- enz tot 10

snatches

push ups

box jumps


hitmonlee

30 box jumps

1x back rock walking lunges

45 push ups

30 box jumps

1 x front rock walking lunges

30 push ups

30 box jumps

1x overhead walking lunges

15 push ups

 

dat waren ze, en ik ben to aan de 2x box jumps gekomen wat was deze heftig

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten