maandag 17 april 2023

Heart of stone ( Anja Wessels)

 Niet gekozen voor het Eurovisie Songfestival

( tot aan het songfestival zal ik steeds een liedje hier neer zetten die 

volgens mij door had moeten gaan naar het Eurovisie Songfestival).

 

Toen dit liedje in de voorrondes voor het Eurovisie songfestival te horen was, was ik om, het raakte me dieper dan ik zou willen , het sneed dwars door mijn ziel.. het was zo mooi en zo teer gezongen, maar ook zo herkenbaar. mijn relatie van 9 jaar was net op de klippen gelopen en dit lied was een steun. Bij de juryleden zat Ruth Jacott en die zei de magische woorden... Dit liedje is te mooi voor het Songfestival,. dat moet je niet willen.. en ze heeft gelijk..,maar toch met de wetenschap van nu... het had misschien een kans gemaakt. 

 Heart of Stone

 The tide is turning, it;s heading my way
It brings love back in sight
The pain of lies and of secrets you held behind
It all fades away

you let me go
I dont mind anymore
I m stronger now
I know
My heart of glass turned to stone

For the first time this house is home
And I know that;s a start
cos breaking up wasn't enough to tear me apart
Im not lonely, just alone!

you let me go 

 and i dont mind anymore
im stronger now I know
My heart of glass turned to stone

Enough!
The emptiness is gone....
I hold the flag on the ruins of love..

And you let me go
And I dont mind anymore
i m stronger now
Although
My heart of glass turned to stone




Geen opmerkingen:

Een reactie posten