maandag 7 augustus 2023

Ja de cross met Marco

 

Ondanks dat ik nog steeds spierpijn heb van de kb van Donderdag, ik kan bijna mijn schoenen niet aantrekken, laat staan mijn sokken, zo veel pijn doet het. de paracetamol helpt niet uit Spanje dus dan is het heftig, maar dat is niet erg dat is ook goed want dan zijn de spieren zich aan het herstellen en dus krijg je meer spieren, want spierpijn is eigenlijk alleen maar spierscheurtjes die aan het herstellen zijn. dus je krijgt meer en steviger spieren, dat is alleen maar mooi

Al was het wel even slikken toen de wekker ging. maar goed ik was op en Marco gaf de training dus ik ging.

Het aankleden gaf wat gedoe maar het is gelukt gelukkig. 

Dus ik ging naar de cross om half 10 moest ik er zijn

De warming up was eigenlijk goed te doen

warming up 1

twee groepen, er lag een schijf

die pakte de eerste op, die deed dan een burpee

daarna gaf deze de schijf door, en zo door tot de laatste

en de laatste deed dan 2 burpees en gaf de schijf terug

als hij weer bij de eerste was dan had die groep gewonnen als je de eerste was

ik zat dus in  een goede groep, we wonnen steeds

 warming up 2

in tweetallen:

ik mocht met Rene dus ik was blij, we zijn aardig aan elkaar gewaagd, al dacht ik wel dat hij dit keer iets fitter bleek te zijn dan ik. maar goed dat maakt niet uit

de opdracht was simpel, de ene deed oefeningen op de mat, vooral gericht op buik en schouders

de ander deed staande oefeningen in een Tabata.

daarna werd er gewisseld

Ik begon staande, Rene dus liggende

kb swing

mountain climbers

jumping jacks

squat

kb swing overhead

push press

 box jump

jump lunges

daarna wissel en mocht ik de liggende oefeningen doen

push up

sit ups

crunches

plank

site plank r

site plank l

leg raisers

heal touches

 

de wodjes die kwamen

waren in twee tallen

de ene zat in wall sit terwijl de andere  deed oefeningen 

maar ik heb geen idee meer wat we gedaan hebben het was in ieder geval pittig

Wod 2

 in 2 tallen

1 persoon kb hold high

de andere deed 4 oefeningen

 10 sumo squat

 20 mountainclaimbers

10 wallballs

20 kb swing  

dan wisselen en dit deden we 15 minuten

Wod 3

 individueel

Daarna kregen we 5 rounds for time

 12 deadlift

10 cleans

6 push press

6 thrusters

Toetje en ik hou niet meer van toetjes

3 rounds

10 push up

10 snatches l+r is 2

 2 rounds

20 sit ups

20 clean and press

1 round

40 squats

40 junping jacks

daarna was het volbracht.. en mochten we naar huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten