vrijdag 20 december 2019

waren aan vervanging toe



Een tijdje geleden was ik begonnen, had het ook aan vrienden gevraagd of ze voor mij misschien de zegeltjes van de Jumbo willen bewaren voor de pannen.. maar ik begon, het schoot niet op en ik kwam tot de ontdekking dat ik na bijna 2 maanden precies 1 pan bij elkaar had.. en dat ik nog 1 maand heb te gaan.. klinkt lang maar het schiet niet op.. dus wat nu.

Mijn oude pannen waren echt aan vervanging toen,. 
de deksels waren stuk, 1 pan was niet meer schoon te krijgen dus het was oprecht tijd om iets anders aan te schaffen

Dus al struinend over Bol.com kwam ik diverse pannensets tegen.. ik heb er lang over nagedacht wat ik wilde.. ik wilde eerst koudgrepen maar wist ook dat die nooit echt koud zijn maar dat je altijd nog je vingers blijft branden. dus dat was al snel klaar voor mij. daarnaast dacht ik wil zeker dat ze in de vaatwasser kunnen. Een steelpannetje gebruik ik eigenlijk nooit, dus die hoeft niet zo nodig.. kan ook met het kleine pannetje

Dus al vergelijkend en onderzoeken. kwam ik tot de conclusie dat er nog twee overbleven, eentje die wat goedkoper was dan de set die ik heb gekocht maar daar kreeg je dan weer een gratis messenset bij.. maar ja ik stik al in de messen dus dat is ook overbodig, en er waren maar 2 gewone pannen en een steelpan, dat vond ik niet goed. ik wilde namelijk hoe dan ook minimaal 3 gewone kook pannen en een grote.. de kleur maakte me niet uit zilver of zwart.. dat is mij om het even.

Uiteindelijk koos ik voor de duurste pannenset die ik had gevonden die voldeden aan mijn eisen. met dat was niet een eis een keramische laag in de pan.. vond het heel mooi klinken.

Dus ik heb deze pannen besteld bij Bol. com Er zijn natuurlijk tig meer winkels waar je kan kijken maar ik dacht/ bedacht me.. als ik daar bestel ik heb voor de kerst van mijn werk een bon gekregen en had er nog eentje liggen die naar mijn weten al gebruikt was , waar misschien nog 5 euro op stonden dus laat ik die daar maar voor gebruiken.. 

Dus ik de eerste nieuwe bon ingevoerd, er ging al een mooi bedrag van af.. 
daarna de tweede en er ging nog meer van af. waar nog het totale bedrag opstond. 

Meer dan tevreden heb ik deze pannen besteld 
Afgelopen donderdag kwamen ze in mijn bezit en wat zijn ze mooi
de dop is wat lastig om die er op te zetten, ze zijn niet echt scheutig met hun uitleg wat waar moet maar ach goed kijken , veel technische vrienden kennen, die je dan niet om hulp vraagt, maar het lijkt wel of hun kennis automatisch door je bloed stroomt, ben ik er in geslaagd om de pannen klaar te maken. en ik ben er blij mee
Denk er nog wel over om nog een kleinere pannetje er bij te kopen maar dat is iets voor later



Geen opmerkingen:

Een reactie posten