zaterdag 21 december 2019

leven onder water... (kerst en nieuwjaarsgroet)


Voor de mensen die mijn kerstkaart niet hebben ontvangen, maar ook voor mijn trouwe lezers en volgers, de kerstkaart voor 2020 hier on line...

Ik wens iedereen natuurlijk een prachtige kerst en mooie herinneringen voor 2020 toe.
Ik hoop jullie nog vaak te mogen verrassen of plezieren met mijn blogjes in het komende jaar...



De tekst die bij de kaart was:


leven onder water
soms ben ik verdwaald
in de wereld van heel even
kijk ik rond
alsof ik niet
op de aarde ben
dan laat ik me zinken
in de zee
om zo even onder water
helemaal mezelf te zijn

Maak mooie kerstdagen
En maak in het nieuwe jaar
Veel mooie nieuwe herinneringen.

Liefs
Harry Wanders




Dit was het cadeautje van dit jaar.. de miracle fish.. een fish die je gevoelswereld aangeeft.. het leuke is dat ik bij diverse mensen was die de hele verpakking op hun hand legden.. maar ze moesten het visje uit het zakje halen en dan op hun hand leggen.. en je krijgt soms de meest bijzonder foto's van dit visje op hun lichaam.. maar ik vind dat ook weer humor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten