dinsdag 17 december 2019

neem je paspoort mee........??????

Vriend Pat,  vroeg me of ik tijd had om met hem uit eten te gaan, altijd hij is goed en gezellig gezelschap. 

Het voorstel was om afgelopen zondag met elkaar ergens te gaan eten, de afspraak was gemaakt, Pat zei meteen ik ga wat bedenken. ik vind dat best, zijn plannen zijn vaak verrassend en vooral ook leuk..

De boodschap die ik kreeg was.. sta je om 15.00 klaar en neem je paspoort mee.... meteen gaan er bij mij dan een soort van gezonde spanning ontstaan en wil ik weten wat. Pat is er goed in om niets te zeggen en het te laten gebeuren.. dus ik geef me over aan mij lot en onderga het..

Tenslotte is het met Pat nooit vervelend of saai.. het is altijd net weer anders, zoals laatst de nachtwandeling.. waarbij we vooraf eerst wat gingen eten...  en zo zijn er vele dingen waardoor ik onze vriendschap zo waardeer en er van geniet.. We halen in elkaar het beste boven.

Keurig na mijn sportochtend stond ik gewassen, gestreken klaar bij de deur... waarop de mail kwam dat Pat ff niets kon verzinnen ,dus we gaan dan gewoon samen uit eten..

Ook geen enkel probleem. ik vind altijd alles leuk en prima.. zolang het maar gezellig is samen.

De keus voor een restaurant was ook niet zo moeilijk ik had zin in sushi, zo lang niet gehad, dus werd. Het Sabhu Sabhu,  een al you can eat... dus paspoort was geweldig want we eten tenslotte Japans.

We moesten wel in een strak regime we kregen stipt 2 en een half uur, waarvan het laatste half uur alleen voor dessert, kortom het was aanpoten, en daarbij praten waarbij af en toe een rookpauze voor Patrick, zorgde ervoor dat we genoten hebben.  Tevens hadden we tijd genoeg, het voordeel is wel door de tijdslimiet eet je minder dan je vaak eet, en het was gewoon genoeg.

Na afloop nog een korte wandeling en aan de thee met Patrick waarbij meteen de afspraken werden gemaakt voor een cursus Arabisch en vakantie. Kortom het was een geweldige avond met als afsluiting het toetje.., Heel Holland bakt op tv...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten