zaterdag 19 januari 2019

bijna.....


Een tijdje geleden schreef ik over dat ik dit servies zo mooi vind.. al heb ik het wel over de helemaal witte service en niet die met een gekleurd randje. Ik vind de borden met dat ribbeltje zo leuk...
Ik had al besloten dat ik niet alles hoefde maar dat ik wel wat onderdelen wilde van dit servies, zoals de borden, en de dekschalen maar ook de kleine bordjes voor vleeswaren die ik dan gebruik voor iets anders, zo ook de groente schalen die plat zijn en die dan soms gebruik als bord om van te eten omdat je daar zo leuk op kan uitserveren.. je hebt de ruimte om er iets moois van te maken.. 

Het gaat soms sneller dan je verwacht, voor ik het wist had ik ineens  alles wat ik wilde in huis.

Het servies is eigenlijk gewoon voor de heb.. ik gebruik het zelden, maar ik vind het zo mooi en aandoenlijk servies het doet zo aan vroeger denken.

Inmiddels ben ik er wel achter dat ik dus alles heb  van of verschillende soorten, verschillende fabrieken, etc maar dat is niet erg.. ik ben er blij mee en het voldoet

Al loop ik nu te overwegen of ik toch ook niet zal gaan voor de soepkommen van dit servies.. die zijn ook zo mooi...  hmm iets om over na te denken.

Ze zien er zo schattig uit met dat lullig kleine bordje er onder...  en dan kunnen eindelijk de kommen die ik nu heb weg.. die zijn log en groot.. dus het mag wel wat minder grof op tafel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten