zondag 26 september 2021

zondagochtend.....

 

De wekker ging zondag om 7.45, eigenlijk is dat voor mij een soort van uitslapen.. maar na de 25 km in mijn benen van zaterdag, tevens toch wel een drukke week achter de rug, de opspelende hooikoorts, door de heerlijke wandeling door de natuur.. met bijbehorende gemaaide grassen etc.. is de twijfel hoog,. wel of niet.. en dan beslis ik toch maar. maar gaan lijkt me beter.. anders is het ook zo jammer.. tenslotte ben ik al wakker.

De cross xxl begint om 9.30, voor mij eigenlijk een half uur te vroeg maar goed, het is wel lekker... 

Dit keer waren we met een klein groepje slechts 6 mensen maar ja de training is niet minder heftig.

We begonnen met  buikspieroefeningen.

4 rondes van steeds 4 oefeningen die een minuut duren. dus dat is prima te doen.

1 keer zij plank links, dan gewone plank, dan zij plank rechts en dan holle rock, dus eigenlijk de holle steen..

daarna gingen we aan de slag met wel een aardig rondje.. nl 2 rondes van clean 10 x en daarna 20 situps

deze 2 keer, dan de volgende 2 rondes,  10 burpees en 10 x push up,  ronde 3, 10 frond squats en 10 front press.

 

Daarna kwam wat mij betreft de hel, namelijk 23 minuten squats, 7 burpees, 14 pushups en dat zoveel mogelijk in 23 minuten.. en dat duurt lang.. heel lang maar goed we doen het en overleven het.

Daarna de oefeningen 10 box jumps, 10 deadlift, 10 swing en 32x touwtje springen en dit dus 8 minuten..

daarna gingen we de laatste ronde doen.  1minuut press, 1 minuut dippen, 1 minuut row, 1 minuut push press boven het hoofd en dat ook 2 rondes

 

het was zweten deze training maar wel erg goed om te doen en ik ben achteraf wel heel blij dat ik toch gegaan ben.

 

dat duurt dus 4 minuten, 

dan kregen we 2 minuten rust, en daarna ging het zelfde riedeltje nog een keer.. geen probleem, we doen het gewoon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten